Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31727/gzb.41.3.2

Zastupljenost ekološkog voća na odabranim prodajnim mjestima u Gradu Zagrebu

Kristina Batelja Lodeta orcid id orcid.org/0000-0002-8488-3490 ; Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Petra Megla ; Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Snježana Kereša ; Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Anita Bošnjak Mihovilović ; Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Željka Mesić ; Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Vesna Očić ; Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Josip Gugić ; Sveučilišni odjel za studije more, Sveučilište u Splitu, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.428 Kb

str. 11-16

preuzimanja: 520

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 285 Kb

str. 16-16

preuzimanja: 238

citiraj


Sažetak

U Hrvatskoj se posljednjih godina povećala ukupna površina pod ekološkom poljoprivredom kao i površine pod ekološkim voćnjacima. Analizom ponude na izravnim i neizravnim prodajnim kanalima u Gradu Zagrebu tijekom 2017. godine utvrđeno je da je domaće ekološko voće prvenstveno zastupljeno u izravnim kanalima (tržnice). U neizravnim kanalima (hipermarketi i specijalizirane prodavaonice) ponuda voća je veća, no ono je prvenstveno iz zemalja EU. Ponuda domaće proizvedenog ekološkog voća na području Grada Zagreba nije zadovoljavajuća, ali budući da se radi o višegodišnjim kulturama, možemo očekivati povećanje ponude, homogeniju kvalitetu i dostatne količine te prisutnost i na drugim prodajnim kanalima.

Ključne riječi

ekološko voćarstvo; eko znak; kanali prodaje

Hrčak ID:

201103

URI

https://hrcak.srce.hr/201103

Datum izdavanja:

10.6.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.823 *