Acta turistica, Vol. 30 No. 1, 2018.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.22598/at/2018.30.1.7
POVEĆANJE DRUŠTVENOG KAPITALA DESTINACIJA U SVRHU ULASKA NA MEĐUNARODNA TURISTIČKA TRŽIŠTA: PRIMJER PODRUČJA BIOSFERE MASIVA CAJAS
Santiago Rodriguez-Giron
; Faculty of Sciences. University of Leuven, Belgium
Dominique Vanneste
; Faculty of Sciences. University of Leuven, Belgium)
Joris Scheers
; Spatial Planning, University of Leuven, Belgium
Sažetak
Zajednicama domaćinima glavni je cilj destinaciju učiniti što boljom kako bi privukla željene međunarodne posjetitelje i to na način koji je usklađen s razvojnim ciljevima lokalne zajednice. Da bi se to postiglo, neophodno je da svi dionici iz raznih sektora i na različitim lokacijama rade na postizanju zajedničkih ciljeva. Naši su ciljevi: istražiti kako povećati društveni kapital destinacije u cilju ulaska na međunarodna tržišta; testirati integrativni model (iModel) koji se zasniva na sistemskom mišljenju; razmotriti odnos između sistemskog mišljenja, turizma i društvenog kapitala. U ovome radu istražujemo primjer Područja biosfere masiva Cajas (CMBA) u južnom Ekvadoru, čije je emitivno tržište Njemačka. Ulazak na drugo tržište u većoj je mjeri određen unutarnjim kolektivnim kapacitetima nego vanjskim uvjetima. Ti se kapaciteti mogu dodatno potaknuti povećanjem društvenog kapitala za što je potrebna pomoć svih dionika.
Ključne riječi
turistička destinacija; društveni kapital; sistemsko mišljenje; ulazak na međunarodno tržište; iModel
Hrčak ID:
203648
URI
Datum izdavanja:
15.6.2018.
Posjeta: 2.472 *