Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22598/at/2018.30.1.7

POVEĆANJE DRUŠTVENOG KAPITALA DESTINACIJA U SVRHU ULASKA NA MEĐUNARODNA TURISTIČKA TRŽIŠTA: PRIMJER PODRUČJA BIOSFERE MASIVA CAJAS

Santiago Rodriguez-Giron ; Faculty of Sciences. University of Leuven, Belgium
Dominique Vanneste ; Faculty of Sciences. University of Leuven, Belgium)
Joris Scheers ; Spatial Planning, University of Leuven, Belgium


Puni tekst: engleski pdf 1.176 Kb

str. 7-41

preuzimanja: 335

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 1.176 Kb

str. 7-41

preuzimanja: 457

citiraj


Sažetak

Zajednicama domaćinima glavni je cilj destinaciju učiniti što boljom kako bi privukla željene međunarodne posjetitelje i to na način koji je usklađen s razvojnim ciljevima lokalne zajednice. Da bi se to postiglo, neophodno je da svi dionici iz raznih sektora i na različitim lokacijama rade na postizanju zajedničkih ciljeva. Naši su ciljevi: istražiti kako povećati društveni kapital destinacije u cilju ulaska na međunarodna tržišta; testirati integrativni model (iModel) koji se zasniva na sistemskom mišljenju; razmotriti odnos između sistemskog mišljenja, turizma i društvenog kapitala. U ovome radu istražujemo primjer Područja biosfere masiva Cajas (CMBA) u južnom Ekvadoru, čije je emitivno tržište Njemačka. Ulazak na drugo tržište u većoj je mjeri određen unutarnjim kolektivnim kapacitetima nego vanjskim uvjetima. Ti se kapaciteti mogu dodatno potaknuti povećanjem društvenog kapitala za što je potrebna pomoć svih dionika.

Ključne riječi

turistička destinacija; društveni kapital; sistemsko mišljenje; ulazak na međunarodno tržište; iModel

Hrčak ID:

203648

URI

https://hrcak.srce.hr/203648

Datum izdavanja:

15.6.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.859 *