Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20901/ms.9.17.5

Uređenje izborne kampanje (promidžbe) u Republici Hrvatskoj i problem (ne)koherentnosti važećega normativnog okvira

Gordan Struić orcid id orcid.org/0000-0001-6528-4436 ; savjetnik u Hrvatskom saboru i doktorski kandidat na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 774 Kb

str. 70-90

preuzimanja: 710

citiraj


Sažetak

U radu se razmatra normativni okvir uređenja izborne kampanje (promidžbe) u Republici Hrvatskoj, napose s obzirom na poveći broj propisa koji uređuju ovu materiju te činjenicu da ne postoji jedinstven izborni zakon koji uređuje ovo pitanje. Analizom niza zakona, drugih propisa i akata kojima se uređuje izborna kampanja za parlamentarne, predsjedničke i lokalne izbore te za izbore članova u Europski parlament iz Republike Hrvatske, nastoji se ispitati koherentnost tog okvira. Nakon nekoliko općenitih napomena o normativnom okviru, rad donosi pregled uređenja izborne kampanje nakon 1990. te analizira važeća rješenja. Zaključeno je da su važeća rješenja postupno oblikovana, ali i da ima prostora za njihovo unaprjeđenje te je potvrđena polazišna teza da važeći normativni okvir uređenja izborne kampanje nije koherentan.

Ključne riječi

IZBORNA KAMPANJA; IZBORNA PROMIDŽBA; IZBORNO ZAKONODAVSTVO; NORMATIVNI OKVIR; HRVATSKA

Hrčak ID:

204243

URI

https://hrcak.srce.hr/204243

Datum izdavanja:

27.7.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.156 *