Medijske studije, Vol. 9 No. 17, 2018.
Pregledni rad
https://doi.org/10.20901/ms.9.17.5
Uređenje izborne kampanje (promidžbe) u Republici Hrvatskoj i problem (ne)koherentnosti važećega normativnog okvira
Gordan Struić
orcid.org/0000-0001-6528-4436
; savjetnik u Hrvatskom saboru i doktorski kandidat na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Sažetak
U radu se razmatra normativni okvir uređenja izborne kampanje (promidžbe) u Republici Hrvatskoj, napose s obzirom na poveći broj propisa koji uređuju ovu materiju te činjenicu da ne postoji jedinstven izborni zakon koji uređuje ovo pitanje. Analizom niza zakona, drugih propisa i akata kojima se uređuje izborna kampanja za parlamentarne, predsjedničke i lokalne izbore te za izbore članova u Europski parlament iz Republike Hrvatske, nastoji se ispitati koherentnost tog okvira. Nakon nekoliko općenitih napomena o normativnom okviru, rad donosi pregled uređenja izborne kampanje nakon 1990. te analizira važeća rješenja. Zaključeno je da su važeća rješenja postupno oblikovana, ali i da ima prostora za njihovo unaprjeđenje te je potvrđena polazišna teza da važeći normativni okvir uređenja izborne kampanje nije koherentan.
Ključne riječi
IZBORNA KAMPANJA; IZBORNA PROMIDŽBA; IZBORNO ZAKONODAVSTVO; NORMATIVNI OKVIR; HRVATSKA
Hrčak ID:
204243
URI
Datum izdavanja:
27.7.2018.
Posjeta: 2.156 *