Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20901/ms.9.17.6

“U igri sam i tu sam kako bih pobijedila”: analiza najavnih videooglasa Hillary Clinton na predsjedničkim izborima 2008. i 2016. godine

Nichola D. Gutgold orcid id orcid.org/0000-0001-9064-777X ; Sveučilište Penn State, Lehigh Valley Campus, USA
Johnna Purcell ; Sveučilište Penn State, Schreyer Honors College, USA


Puni tekst: engleski pdf 729 Kb

str. 91-104

preuzimanja: 792

citiraj


Sažetak

Poznato je da prvi dojam može presudno utjecati na cjelokupni odnos. Taj prvi dojam u politici se često uspostavlja putem najavnih videooglasa. Stvaranje prvog dojma bilo je puno složenije za Hillary Clinton nego za većinu ostalih političara, s obzirom na to da je ona bila prisutna u javnosti puno prije nego što se kandidirala za predsjednicu SAD-a. Ovaj članak uspoređuje njezina dva predsjednička videooglasa – onaj iz 2008. i onaj iz 2016. Cilj je analize utvrditi kakav je dojam Hillary Clinton htjela ostaviti na američke birače, iako nema sumnje da su oni već ranije stvorili sliku o njoj iz vremena koje je provela kao Prva dama, zatim kao senatorica iz New Yorka i konačno, nakon predsjedničkih izbora 2008., kao ministrica vanjskih poslova.

Ključne riječi

RETORIKA; NAJAVNI VIDEOOGLASI; PREDSJEDNIK; SAD; HILLARY CLINTON

Hrčak ID:

204244

URI

https://hrcak.srce.hr/204244

Datum izdavanja:

27.7.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.093 *