Medijske studije, Vol. 9 No. 17, 2018.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20901/ms.9.17.6
“U igri sam i tu sam kako bih pobijedila”: analiza najavnih videooglasa Hillary Clinton na predsjedničkim izborima 2008. i 2016. godine
Nichola D. Gutgold
orcid.org/0000-0001-9064-777X
; Sveučilište Penn State, Lehigh Valley Campus, USA
Johnna Purcell
; Sveučilište Penn State, Schreyer Honors College, USA
Sažetak
Poznato je da prvi dojam može presudno utjecati na cjelokupni odnos. Taj prvi dojam u politici se često uspostavlja putem najavnih videooglasa. Stvaranje prvog dojma bilo je puno složenije za Hillary Clinton nego za većinu ostalih političara, s obzirom na to da je ona bila prisutna u javnosti puno prije nego što se kandidirala za predsjednicu SAD-a. Ovaj članak uspoređuje njezina dva predsjednička videooglasa – onaj iz 2008. i onaj iz 2016. Cilj je analize utvrditi kakav je dojam Hillary Clinton htjela ostaviti na američke birače, iako nema sumnje da su oni već ranije stvorili sliku o njoj iz vremena koje je provela kao Prva dama, zatim kao senatorica iz New Yorka i konačno, nakon predsjedničkih izbora 2008., kao ministrica vanjskih poslova.
Ključne riječi
RETORIKA; NAJAVNI VIDEOOGLASI; PREDSJEDNIK; SAD; HILLARY CLINTON
Hrčak ID:
204244
URI
Datum izdavanja:
27.7.2018.
Posjeta: 2.141 *