Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/zefzg.2018.2.43

Istraživanje utjecaja čekanja studenata na percipiranu kvalitetu usluge na primjeru studentske referade

Jasna Prester orcid id orcid.org/0000-0003-3027-841X ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Patricija Peras orcid id orcid.org/0000-0002-9340-0729


Puni tekst: hrvatski pdf 304 Kb

str. 43-57

preuzimanja: 799

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada je utvrditi utjecaj vremena čekanja studenata u studentskoj referadi na zadovoljstvo pruženom uslugom, tj. na percepciju kvalitete usluge, te empirijski analizirati repove čekanja u studentskoj referadi. Istraživanje je provedeno ispred jedne studentske referade, na način da se bilježilo svaki dan u jednom tjednu po tri sata dnevno, svaki dan u isto doba dana. Dijelilo se anketne upitnike studentima koji su čekali svoj ulazak u referadu kako bi primili usluge referade. Prikupljeni su podatci o demografskim obilježjima ispitanika, vremenu čekanja provedenog u repu, na šalteru usluživanja, vremenu provedenog u uslužnom sustavu, te zadovoljstvu uslugama. Rezultati istraživanja su testirani koristeći kvantitativne metode istraživanja, te je u zaključku istraživanja vidljivo da postoji uloga vremena čekanja na zadovoljstvo uslugom, tj. na percepciju kvalitete usluge.

Ključne riječi

čekanje; red; rep; repovi čekanja; kvaliteta usluge

Hrčak ID:

212453

URI

https://hrcak.srce.hr/212453

Datum izdavanja:

13.12.2018.

Posjeta: 1.844 *