Prethodno priopćenje
Učeničke procjene osobina učiteljica prirode/biologije
Tanja Maltar Okun
; Osnovna škola Sveti Petar Orehovec, Orehovec, Hrvatska
Karolina Doultik
; Osnovna škola Ivan Benković, Dugo Selo, Hrvatska
Sažetak
U fokusu ovog rada su poželjne osobine učiteljica iz perspektive učenika. Cilj prikazanog istraživanja bio je utvrditi procjene učenika nižeg sekundarnog obrazovanja (N = 389) o osobnim (ljudskim) te pedagoškim (nastavnim) osobinama učiteljica prirode/ biologije, kao i o komunikaciji i ophođenju učiteljica prema učenicima. Rezultati ukazuju na postojanje razlika u procjenama učenika o osobnim te pedagoškim osobinama, komunikaciji i ophođenju učiteljica prema učenicima s obzirom na spol, kao i procjenama učenika o pedagoškim osobinama učiteljica prirode/biologije s obzirom na sredinu u kojoj je škola, dok je pak utvrđeno nepostojanje statistički značajne razlike u procjenama učenika s obzirom na razredni odjel. Učenici navode da bi se rad njihovih učiteljica iz prirode/biologije poboljšao češćim praktičnim radom učenika, radom u paru/skupinama, izvanučioničkom nastavom, primjenom (audio)vizualnih medija, učenjem uz igru, jasnijim pojašnjavanjem u nastavi te korištenjem humora u nastavi.
Ključne riječi
biologija; ljudske osobine; pedagoške osobine; priroda; učitelj
Hrčak ID:
213805
URI
Datum izdavanja:
29.6.2018.
Posjeta: 3.024 *