Stručni rad
Usvojenost higijenskih navika učenika 4. razreda osnovne škole
Ivana Restović
orcid.org/0000-0002-2970-9852
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu, Split, Hrvatska
Ana Perić
; Osnovna škola Sućidar, Split, Hrvatska
Sažetak
Zadaća je škole kao odgojno-obrazovne ustanove da provođenjem zdravstvenog odgoja promiče zdravlje i razvoj zdravih životnih navika učenika. Osobna higijena, pravilna prehrana, tjelesna aktivnost i mentalno zdravlje preduvjeti su razvoja zdravog, uspješnog i odgovornog pojedinca. Cilj ovoga rada bio je istražiti imaju li učenici četvrtih razreda osnovne škole dovoljno razvijene higijenske navike, znaju li zašto je higijena važna te postoji li razlika između dječaka i djevojčica u održavanju osobne higijene. U istraživanju je sudjelovalo 80 učenika četvrtih razreda Osnovne škole „Marjan“ u Splitu, a provedeno je u razdoblju od ožujka do lipnja 2016. g. Analizom dobivenih podataka utvrđeno je da učenici četvrtih razreda nemaju dobro razvijene higijenske navike. Prosječan stupanj razvijenosti higijenskih navika statistički se značajno ne razlikuje s obzirom na spol. Kod većine ispitanih učenika mnogo je prostora za dodatnu edukaciju i unaprjeđenje provođenja osnovnih higijenskih navika.
Ključne riječi
osobna higijena; učenici rane školske dobi; zdravstveni odgoj
Hrčak ID:
213812
URI
Datum izdavanja:
29.6.2018.
Posjeta: 6.207 *