Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija

Antoaneta Radočaj-Jerković ; Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Tihana Škojo ; Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Majda Milinović ; Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 445 Kb

str. 311-329

preuzimanja: 557

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 445 Kb

str. 330-330

preuzimanja: 1.044

citiraj


Sažetak

U desetogodišnjoj primjeni otvorenog modela u nastavi je Glazbene kulture u primarnom obrazovanju, osim slušanja glazbe i usvajanja muzikoloških sadržaja, pjevanje utvrđeno kao najčešća izabrana aktivnost. Zanimanje za tu aktivnost u nižim razredima nadovezuje se na sustavno i kvalitetno provođenje pjevanja u predškolskim ustanovama i u aktivnosti zborskog pjevanja. Organizirane su aktivnosti zborskog pjevanja, kao dio neformalnog učenja glazbe, zbog brojnih pozitivnih karakteristika najprisutniji oblik izvannastavnog stjecanja glazbenog znanja i razvoja glazbenih sposobnosti kod djece predškolskog uzrasta i učenika. U aktivnostima zborskog pjevanja glazbenim se i pjevačkim razvojem učenika sustavno djeluje na razvoj njihovih glazbenih preferencija te se utječe na formiranje stavova o estetski vrijednoj glazbi. U radu je predstavljeno istraživanje koje je provedeno u rasponu od godinu dana s ciljem ispitivanja glazbenih preferencija učenika primarnog obrazovanja te utvrđivanja utjecaja strukturirane glazbene poduke unutar pjevačkog zbora na glazbene preferencije.

Ključne riječi

glazbene preferencije; neformalno glazbeno učenje; zborske aktivnosti

Hrčak ID:

216730

URI

https://hrcak.srce.hr/216730

Datum izdavanja:

21.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.046 *