Izvorni znanstveni članak
KAKO STUDENTI ŠPANJOLSKOG JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI SVEUČILIŠTA U ZAGREBU PREPOZNAJU I DOŽIVLJAVAJU INAČICE ŠPANJOLSKOG JEZIKA
Metka Bezlaj
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Ovaj rad predstavlja rezultate drugog dijela upitnika provedenog među studentima španjolskog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 2016. godine. Istraživanje ispituje u kojoj su mjeri studenti sposobni prepoznati govori li se određena inačica španjolskog u Španjolskoj ili u Hispanskoj Americi te na kojem točno području. Rezultati su pokazali da studenti vrlo uspješno određuju je li riječ o španjolskom ili hispanoameričkom varijetetu, no teže ih povezuju s određenom regijom ili područjem. Istraživanje se također bavi stavovima studenata prema španjolskom jeziku i njegovim varijetetima. Studenti općenito imaju pozitivan stav prema svim inačicama španjolskog jezika, no prednost ipak daju varijetetima koji se govore u Španjolskoj.
Ključne riječi
španjolski jezik; jezične inačice; jezični stavovi; sveučilišni studij španjolskog jezika
Hrčak ID:
217920
URI
Datum izdavanja:
15.3.2019.
Posjeta: 1.257 *