Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KAKO STUDENTI ŠPANJOLSKOG JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI SVEUČILIŠTA U ZAGREBU PREPOZNAJU I DOŽIVLJAVAJU INAČICE ŠPANJOLSKOG JEZIKA

Metka Bezlaj ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 1.291 Kb

str. 27-46

preuzimanja: 451

citiraj


Sažetak

Ovaj rad predstavlja rezultate drugog dijela upitnika provedenog među studentima španjolskog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 2016. godine. Istraživanje ispituje u kojoj su mjeri studenti sposobni prepoznati govori li se određena inačica španjolskog u Španjolskoj ili u Hispanskoj Americi te na kojem točno području. Rezultati su pokazali da studenti vrlo uspješno određuju je li riječ o španjolskom ili hispanoameričkom varijetetu, no teže ih povezuju s određenom regijom ili područjem. Istraživanje se također bavi stavovima studenata prema španjolskom jeziku i njegovim varijetetima. Studenti općenito imaju pozitivan stav prema svim inačicama španjolskog jezika, no prednost ipak daju varijetetima koji se govore u Španjolskoj.

Ključne riječi

španjolski jezik; jezične inačice; jezični stavovi; sveučilišni studij španjolskog jezika

Hrčak ID:

217920

URI

https://hrcak.srce.hr/217920

Datum izdavanja:

15.3.2019.

Posjeta: 957 *