Stručni rad
IGRE U NASTAVI TALIJANSKOGA JEZIKA
Majda Todorović
; Osnovna škola Sućidar u Splitu
Sažetak
U ovom radu razmatra se značenje igre kao aktivnosti ravnopravne drugim tehnikama i aktivnostima koje se koriste u nastavi stranih jezika. Talijanski jezik u osnovnoj školi je drugi strani jezik te izborni školski predmet. Izvođenje izbornog predmeta uvjetovano je nekim pravilima koja moraju biti zadovoljena. Igra je predstavljena kao korisna tehnika, kojom usvajanje vokabulara i izraza postaje podjednako zabavno i učinkovito kao i ostale tehnike, ukoliko je detaljno isplanirana i prati propisani nastavni materijal. Na takav način igra prestaje biti aktivnost koja služi za popunjavanje vremena na početku ili na kraju školskoga sata, već postaje aktivnost koja je integrirana kroz cjelokupni nastavni proces i ravnopravno zastupljena kao i ostale aktivnosti. Nakon teorijskog dijela, u radu se navode i primjeri igara korištenih u nastavi talijanskoga jezika s učenicima četvrtih razreda osnovne škole.
Ključne riječi
igra; aktivnost; nastava talijanskog jezika kao izbornog predmeta
Hrčak ID:
217924
URI
Datum izdavanja:
15.3.2019.
Posjeta: 2.074 *