Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2018-6-4-06

METODE GAMIFIKACIJE U ONLINE SUSTAVIMA UČENJA PROGRAMIRANJA – OSOBNO ISKUSTVO

Vjeran Bušelić orcid id orcid.org/0000-0002-4262-2663 ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Kristijan Župan ; Q software, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 420 Kb

str. 245-253

preuzimanja: 995

citiraj


Sažetak

Cilj rada je ukazati na najbolje prakse korištenja
gamifikacije u svrhu postizanja većeg angažmana
i bolje motiviranost pri učenju programiranja na
online sustavima za učenje.
Osnovni elementi gamifikacije javljaju se još prije
sredine 20. stoljeća u Sovjetskom Savezu. Tamo
su se radnici motivirali bez oslanjanja na novac,
tipičan kapitalistički poticaj, korištenjem bodova,
proglašavanjem zaposlenika mjeseca i drugim
elementima tipičnih u modernim igrama. Danas
su elementi gamifikacije prisutni u najrazličitijim
programima korisničke vjernosti, a sve je
popularnija primjena u obrazovanju, posebno
kad treba motivirati mlade ljude da izdrže u
obavljanju ne-trivijalnih zadaća kao što su učenje
informacijskih tehnologija i/ili programiranja.
Vještine koje od samih početka već sadrže
elemente gamifikacije u obliku profesionalnih
certifikata, svojevrsnih industrijski prihvaćenih
dostignuća.
Osim osnovnih pojmova gamifikacije i njene
važnosti u poslovnom okruženju te pregleda alata
i principa prisutnima u modernim sustavima
online učenja iz područja programiranja, kao
najprimjereniji odabran je i predstavljen sustav
Treehouse. I to iz osobne perspektive mladog
diplomanda, iskusnog korisnika, gamera i
programera

Ključne riječi

gamifikacija; online sustavi za učenje; programiranje

Hrčak ID:

218195

URI

https://hrcak.srce.hr/218195

Datum izdavanja:

10.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.629 *