Izvorni znanstveni članak
KAKO POTRAGA ZA INOVACIJAMA OBLIKUJE ODNOS IZMEĐU PERCIPIRANE KORISNOSTI I STAVOVA PREMA MOBILNOM BANKARSTVU
Vesna Babić-Hodović
orcid.org/0000-0002-6220-1612
; University of Sarajevo, School of Economics and Business, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina
Maja Arslanagić-Kalajdžić
orcid.org/0000-0002-4954-782X
; University of Sarajevo, School of Economics and Business, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina
Sažetak
U bankarskom sektoru, mobilno bankarstvo je jedna od najnovijih vrsta usluga uvedenih s ciljem zadržavanja klijenata. Trend razvoja mobilnog bankarstva snažno je povezan s prodiranjem mobilnih uređaja u svakodnevnom životu, kao is ponašanjem korisnika koje se temelji na prijenosu aktivnosti iz različitih sfera njihovih života u virtualni svijetu. U radu se istražuje kako percepcija potrošača o korisnosti mobilnog bankarstva utječe na stav prema mobilnom bankarstvu, uvjetovan razinom traženja novosti (inovacija) koju je taj potrošač izrazio. Sukladno marketingu usluga i literaturi o prihvaćanju tehnologije testirani su ti odnose na uzorku od 581 korisnika mobilnog bankarstva. Rezultati pokazuju da traženje inovacija negativno ublažava pozitivan odnos između percipirane korisnosti mobilnog bankarstva i odnosa prema mobilnom bankarstvu. U radu se razmatraju rezultati i sugeriraju se buduća istraživanja.
Ključne riječi
mobilno bankarstvo; stav prema banci; traženje inovacija; percipirana korisnost
Hrčak ID:
220177
URI
Datum izdavanja:
30.4.2019.
Posjeta: 2.037 *