Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15179/pkiep.27.2.2

Prednosti i mane internetske kupovine namirnica iz perspektive potrošača: primjer iz Češke Republike

Klára Šarkovská ; University of Economics, Prague, Czech Republic
Zuzana Chytková orcid id orcid.org/0000-0001-7395-9157 ; University of Economics, Prague, Czech Republic


Puni tekst: engleski pdf 487 Kb

str. 35-58

preuzimanja: 1.905

citiraj


Sažetak

Tijekom proteklog desetljeća internetska kupovina namirnica razvila se u važno područje e-trgovine te trenutno predstavlja multimilijardski biznis. Iako su već provedena općenita istraživanja o različitim aspektima ponašanja kupaca prilikom online kupovine, kupovina namirnica specifična je po svojoj rutini i svakodnevnosti. Kao uobičajena i rutinska aktivnost ona utječe na svakodnevne živote potrošača, ali i na pitanja od šireg značaja, npr. problem bacanja hrane. Ovaj se rad bavi ponašanjem online kupaca i utjecajem online kupovine na njihove svakodnevne živote. Na temelju kvalitativnog istraživanja, opisuju se četiri promjene u ponašanju potrošača nakon prelaska s offline na online kupovinu namirnica. Zatim se opisuje kako te promjene utječu na svakodnevicu potrošača i na njihovu percepciju prednosti i/ili mana internetske kupovine namirnica.

Ključne riječi

online trgovina; e-trgovina; ponašanje potrošača; kvalitativno istraživanje; potrošačke prednosti; Češka Republika

Hrčak ID:

220798

URI

https://hrcak.srce.hr/220798

Datum izdavanja:

7.6.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.374 *