Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/zefzg.2019.1.1

Uloga nefinancijskih informacija u poslovnom odlučivanju u ovisnosti o karakteristikama poduzeća

Nikolina Dečman orcid id orcid.org/0000-0001-5167-4070 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Andreja Švigir ; Altius savjetovanje d.o.o.
Ana Rep orcid id orcid.org/0000-0003-0769-6656 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 485 Kb

str. 1-17

preuzimanja: 914

citiraj


Sažetak

Potreba za društveno odgovornim poslovanjem i transparentnim izvještavanjem učinila je nefinancijske informacije ravnopravnima financijskim informacijama. Informiranost menadžera pri donošenju poslovnih odluka jedan je od ključnih čimbenika koji utječu na kvalitetu poslovnoga odlučivanja. U cilju saznanja kako karakteristike poduzeća i menadžera utječu na transparentnost izvještavanja te shvaćanje važnosti nefinancijskoga izvještavanja, provedeno je empirijsko istraživanje na uzorku poduzeća registriranih u Republici Hrvatskoj. Na temelju rezultata provedenih statističkih testova zaključeno je da srednja i velika poduzeća pridaju veći ponder važnosti nefinancijskih informacija u odnosu na mikro i mala poduzeća. Pored toga, menadžeri na višim hijerarhijskim razinama nefinancijske informacije i transparentno izvještavanje također smatraju statistički značajno važnijima u usporedbi s menadžerima na nižoj hijerarhijskoj razini.

Ključne riječi

nefinancijske informacije; poslovno odlučivanje; transparentno izvještavanje; društvena odgovornost poduzeća

Hrčak ID:

221179

URI

https://hrcak.srce.hr/221179

Datum izdavanja:

18.6.2019.

Posjeta: 2.126 *