Acta turistica, Vol. 31 No. 1, 2019.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/at/2019.31.1.35
ZADOVOLJSTVO TURISTA DESTINACIJOM: PRIMJER KORISNIKA NISKOBUDŽETNIH ZRAČNIH PRIJEVOZNIKA U ZADARSKOJ ŽUPANIJI
Gabrijela Vidić
orcid.org/0000-0002-1479-0280
; University of Zadar, Department of Tourism and Communication Studies, Zadar, Croatia
Božena Krce Miočić
; University of Zadar, Department of Tourism and Communication Studies, Zadar, Croatia
Krešimir Žnidar
orcid.org/0000-0001-7125-8971
; University of Zadar, Department of Tourism and Communication Studies, Zadar, Croatia
Sažetak
Zadovoljstvo turista, spremnost na davanje preporuke i povratak u destinaciju predstavljaju temeljne ciljeve turističke destinacije. Poboljšanju dostupnosti destinacije pridonijeli su i niskobudžetni zračni prijevoznici koji svojim poslovnim modelom dovode do snižavanja cijene i privlače nove segmente turista. Njihov koncept uključuje odabire manjih zračnih luka kako bi osigurali visok stupanj iskoristivosti zrakoplova smanjenjem vremena čekanja zrakoplova i smanjenjem vlastitih troškova. Zračna luka Zadar na razini Hrvatske zadovoljava sve zahtjeve ovog segmenta zračnog prometa, a vođeni željom za osvajanjem udaljenijih europskih tržišta Velike Britanije i Skandinavskih zemalja, Zadarska županija odlučila je privući najvećeg niskobudžetnog prijevoznika Ryanair. Cilj je ovog rada analizirati zadovoljstvo korisnika niskobudžetnih zračnih prijevoznika Zadarskom županijom analizom zadovoljstva pojedinačnim elementima turističke ponude Zadarske županije i ukupnog zadovoljstva destinacijom te utvrditi koliko zadovoljstvo korisnika utječe na želju za preporukom destinacije i povratkom u istu.
Ključne riječi
niskobudžetni zračni prijevoznici; zadovoljstvo turista; turistička destinacija; lojalnost turista: Zadarska županija
Hrčak ID:
221861
URI
Datum izdavanja:
30.6.2019.
Posjeta: 3.283 *