Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ASIMETRIČNA OBAVIJEŠTENOST I TRŽIŠNA SELEKCIJA

Đuro Benić orcid id orcid.org/0000-0002-0695-5815 ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Puni tekst: hrvatski pdf 4.079 Kb

str. 69-81

preuzimanja: 244

citiraj


Sažetak

Problem izbora odluke u uvjetima nepotpune obaviještenosti između ostalog javlja se na tržištima upotrebljavanih dobara, osiguranja i rada. Da bi se izbjegla oprečna selekcija, potrebno je eliminirati efekt nepoznate kvalitete. Uz ekonomske subjekte koji se pojavljuju na tržištima u cilju davanja obavještenja o kvaliteti, primjena znaka je aktivnost kojom se može istaknuti viša kvaliteta.

Ključne riječi

asimetrična obaviještenost; oprečna selekcija; naznake kvalitete

Hrčak ID:

221971

URI

https://hrcak.srce.hr/221971

Datum izdavanja:

8.6.1993.

Posjeta: 785 *