Ekonomska misao i praksa, Vol. 2 No. 2, 1993.
Prethodno priopćenje
ASIMETRIČNA OBAVIJEŠTENOST I TRŽIŠNA SELEKCIJA
Đuro Benić
orcid.org/0000-0002-0695-5815
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik
Sažetak
Problem izbora odluke u uvjetima nepotpune obaviještenosti između ostalog javlja se na tržištima upotrebljavanih dobara, osiguranja i rada. Da bi se izbjegla oprečna selekcija, potrebno je eliminirati efekt nepoznate kvalitete. Uz ekonomske subjekte koji se pojavljuju na tržištima u cilju davanja obavještenja o kvaliteti, primjena znaka je aktivnost kojom se može istaknuti viša kvaliteta.
Ključne riječi
asimetrična obaviještenost; oprečna selekcija; naznake kvalitete
Hrčak ID:
221971
URI
Datum izdavanja:
8.6.1993.
Posjeta: 785 *