Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

MOGUĆNOSTI I PRAVCI POLITIKE PLASMANA TURISTIČKIH USLUGA HRVATSKE NA MEĐUNARODNO TRŽIŠTE

Vesna Borković orcid id orcid.org/0000-0003-0137-4007 ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Puni tekst: hrvatski pdf 5.204 Kb

str. 83-96

preuzimanja: 330

citiraj


Sažetak

Budući da međunarodno turističko tržište nije ograničavajući činitelj za daljnji razvoj turizma i da je turizam jedan od strategijskih pravaca razvoja Hrvatske, u radu se problemski razrađuju (istražuju) pitanja plasmana turističkih usluga, posebno hotelskih, na inozemno tržište. Analiziraju se aktivnosti nositelja ponude i turističke politike u odnosu prema: razvoju proizvoda i usluga, prodaji i kanalima prodaje, politici cijena te vođenju promotivnih aktivnosti prema svjetskom tržištu, posebno tržištu zemalja EZ, s ciljem da se dobije odgovor na pitanje na koji način poboljšati plasman, a time i tržišni položaj Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu.

Ključne riječi

plasman; turističke i hotelske usluge; cijena; prodaja; međunarodno turističko trižište; promocija; tržište zemalja EZ

Hrčak ID:

221972

URI

https://hrcak.srce.hr/221972

Datum izdavanja:

8.6.1993.

Posjeta: 990 *