Ekonomska misao i praksa, Vol. 2 No. 2, 1993.
Prethodno priopćenje
MOGUĆNOSTI I PRAVCI POLITIKE PLASMANA TURISTIČKIH USLUGA HRVATSKE NA MEĐUNARODNO TRŽIŠTE
Vesna Borković
orcid.org/0000-0003-0137-4007
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik
Sažetak
Budući da međunarodno turističko tržište nije ograničavajući činitelj za daljnji razvoj turizma i da je turizam jedan od strategijskih pravaca razvoja Hrvatske, u radu se problemski razrađuju (istražuju) pitanja plasmana turističkih usluga, posebno hotelskih, na inozemno tržište. Analiziraju se aktivnosti nositelja ponude i turističke politike u odnosu prema: razvoju proizvoda i usluga, prodaji i kanalima prodaje, politici cijena te vođenju promotivnih aktivnosti prema svjetskom tržištu, posebno tržištu zemalja EZ, s ciljem da se dobije odgovor na pitanje na koji način poboljšati plasman, a time i tržišni položaj Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu.
Ključne riječi
plasman; turističke i hotelske usluge; cijena; prodaja; međunarodno turističko trižište; promocija; tržište zemalja EZ
Hrčak ID:
221972
URI
Datum izdavanja:
8.6.1993.
Posjeta: 990 *