Stručni rad
https://doi.org/10.21464/mo.25.2.4
Potencijal etike vrlina u etičkom obrazovanju u Slovačkoj
Barbora Baďurová
orcid.org/0000-0002-3805-9038
; Department of Ethical and Civic Education, Faculty of Education, Matej Bel University, Slovakia
Sažetak
Etika vrlina pristup je normativne etike koji naglašava izvrsne karakterne osobine moralnih subjekata. Značajan broj autora ističe da ovaj pristup ima veliki potencijal u suvremenom etičkom obrazovanju. Rad se usmjerava na mogućnost uporabe etike vrlina u etičkom obrazovanju u Slovačkoj. Jedan od najznačajnijih autora u razvoju ove teme je Ladislav Lenz koji je napisao i ključne tekstove za nastavnike o etičkom obrazovanju. Njegov se koncept temelji na pedagoškim i psihologijskim osnovama, a inspiriran je konceptom prosocijalnosti španjolskog psihologa R. R. Olivara. Ipak, neki od Lenczovih radova iskazuju i elemente etike vrlina. U ovome radu istaknut ćemo mogućnosti uključivanja etike vrlina u etičko obrazovanje.
Ključne riječi
etičko obrazovanje; etika vrlina; Slovačka
Hrčak ID:
222575
URI
Datum izdavanja:
17.4.2019.
Posjeta: 2.090 *