Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

PRIMJENA MARKETINGA I ULOGA PODUZETNIČKOG MANAGEMENTA U FORMIRANJU PONUDE ZA TURISTIČKU POTROŠNJU

Mihajlo Ačimović


Puni tekst: hrvatski pdf 12.385 Kb

str. 299-310

preuzimanja: 358

citiraj


Sažetak

Ekonomsko značenje turizma realizira se u obliku turističke potrošnje. Što je veća turistička potrošnja, veći su ekonomski efekti turizma u receptivnoj turističkoj zemlji regiji. Da bi se oni što učinkovitije ostvarili potrebna je povezanost svih sudionika koji sudjeluju u formiranju turističkog proizvoda, odnosno turističke ponude. Međutim, neophodno je restrukturirati turističku ponudu i inovirati hrvatski turistički proizvod. Uspjeh turističkog gospodarstva na europskom i svjetskom turističkom tržištu bit će sve ovisniji o usklađenom djelovanju marketinga, tehnološkog razvoja sposobnog prodornog managementa.

Ključne riječi

marketing; poduzetnički management; turistička ponuda

Hrčak ID:

222579

URI

https://hrcak.srce.hr/222579

Datum izdavanja:

2.12.1999.

Posjeta: 863 *