Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.21464/mo.25.2.6
Stavovi studenata učiteljskog studija o glazbenom obrazovanju – mogu li se mijenjati tijekom nastave glazbe?
Lidija Nikolić
orcid.org/0000-0003-0360-0469
; Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Croatia
Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati istraživanja mogućnosti promjena stavova studenata učiteljskoga studija o glazbenom obrazovanju nakon dva semestra vokalno-instrumentalne nastave. Istraživanje je provedeno sa studenticama druge godine učiteljskoga studija (N=103) na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, Hrvatska. Rezultati su pokazali kako studentice imaju relativno pozitivne stavove o glazbenom obrazovanju prije i poslije nastave glazbe, a pozitivniji stavovi su zabilježeni kod studentica koje imaju iskustvo pjevanja u zboru. Iako se može uočiti trend pozitivnijih stavova nakon nastave glazbe razlika u stavovima studentica o glazbenom obrazovanju prije i poslije nastave glazbe nije statistički značajna. Sugerira se istraživanje stavova o glazbenom obrazovanju na većem uzorku studenata učiteljskoga studija, kroz duže vremensko razdoblje i to opsežnijim mjernim instrumentom.
Ključne riječi
glazbeno obrazovanje učitelja; kompetencije učitelja primarnog obrazovanja; stavovi o glazbenom obrazovanju; vokalno-instrumentalna nastava
Hrčak ID:
222580
URI
Datum izdavanja:
17.4.2019.
Posjeta: 2.811 *