Recenzija, Prikaz slučaja
https://doi.org/10.5673/sip.57.2.5
Goran Sučić:
Razvojni integrirani kurikulum u umjetničkim
područjima – poli-art model s modulima
Azra Magdić
Puni tekst: hrvatski pdf 4.355 Kb
str. 192-196
preuzimanja: 766
citiraj
APA 6th Edition
Magdić, A. (2019). Goran Sučić:
Razvojni integrirani kurikulum u umjetničkim
područjima – poli-art model s modulima. Sociologija i prostor, 57 (2 (214)), 192-196. https://doi.org/10.5673/sip.57.2.5
MLA 8th Edition
Magdić, Azra. "Goran Sučić:
Razvojni integrirani kurikulum u umjetničkim
područjima – poli-art model s modulima." Sociologija i prostor, vol. 57, br. 2 (214), 2019, str. 192-196. https://doi.org/10.5673/sip.57.2.5. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Magdić, Azra. "Goran Sučić:
Razvojni integrirani kurikulum u umjetničkim
područjima – poli-art model s modulima." Sociologija i prostor 57, br. 2 (214) (2019): 192-196. https://doi.org/10.5673/sip.57.2.5
Harvard
Magdić, A. (2019). 'Goran Sučić:
Razvojni integrirani kurikulum u umjetničkim
područjima – poli-art model s modulima', Sociologija i prostor, 57(2 (214)), str. 192-196. https://doi.org/10.5673/sip.57.2.5
Vancouver
Magdić A. Goran Sučić:
Razvojni integrirani kurikulum u umjetničkim
područjima – poli-art model s modulima. Sociologija i prostor [Internet]. 2019 [pristupljeno 21.11.2024.];57(2 (214)):192-196. https://doi.org/10.5673/sip.57.2.5
IEEE
A. Magdić, "Goran Sučić:
Razvojni integrirani kurikulum u umjetničkim
područjima – poli-art model s modulima", Sociologija i prostor, vol.57, br. 2 (214), str. 192-196, 2019. [Online]. https://doi.org/10.5673/sip.57.2.5
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
223126
URI
https://hrcak.srce.hr/223126
Datum izdavanja:
22.7.2019.
Posjeta: 1.674
*