Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

STALNOST USPJEHA UČENIKA U MLAĐIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE I NA PRIJELAZU IZ 4. U 5. RAZRED

Sandra Kadum-Bošnjak ; Osnovna škola »Stoja« u Puli, Pula, Hrvatska
Irene Peršić ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, Hrvatska
Davorin Brajković ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 386 Kb

str. 49-66

preuzimanja: 5.176

citiraj


Sažetak

U radu se prikazuju rezultati istraživanja provedenog na uzorku od 376 učenika šestog razreda osnovnih škola u Istarskoj županiji. Dobiveni rezultati pokazuju da velika većina učenika u mlađim razredima osnovne škole (više od 85%) postiže odličan i vrlo dobar uspjeh.
Pri prijelazu učenika iz četvrtog u peti razred počinje veći pad, kako u općem uspjehu, tako i u uspjehu u hrvatskom jeziku i matematici. Posebno je to izraženo u matematici.
Tijekom prvih pet razreda osnovne škole najviše varira uspjeh u matematici (23.34%), a najmanje u općem uspjehu (12.83%), dok variranje uspjeha u hrvatskom jeziku iznosi 20.05%.
Dobiveni koeficijenti korelacije statistički su značajni na razini od 5% (P<0.05) pa čak i na razini od 1% (P<0.01).

Ključne riječi

stalnost; uspjeh; razredna nastava; opći uspjeh; uspjeh u hrvatskom jeziku; uspjeh u matematici; diskontinuitet

Hrčak ID:

20770

URI

https://hrcak.srce.hr/20770

Datum izdavanja:

29.2.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.472 *