Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

ZNANSTVENI KURIKULUM KROZ STS PARADIGMU

Antonio Svedružić ; Osnovna škola Ljudevita Gaja, Zaprešić, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 374 Kb

str. 101-116

preuzimanja: 1.494

citiraj


Sažetak

Teškoće u učenju znanstvenog sadržaja, neiskrena i mitska slika znanosti i znanstvenika, nedovoljna integriranost tehnoloških i društvenih aspekata znanosti u znanstveni kurikulum, načelna, ali ne i stvarna implementacija modernih metodika u nastavi znanosti, neki su od osnovnih nedostataka znanstvenog obrazovanja. Posljedice su slab interes za znanost, neprimjenjivost znanstvenih znanja u svakodnevnom životu i nedovoljna znanstvena pismenost. Kao moguću alternativu takvom znanstvenom obrazovanju, autor rada postavlja STS (znanost-tehnologija-društvo) paradigmu. U radu je STS paradigma prikazana kroz četiri aspekta kurikuluma: funkciju, sadržaj, strukturu i slijed.

Ključne riječi

humanistički; kurikulum; STS; znanstveni

Hrčak ID:

20774

URI

https://hrcak.srce.hr/20774

Datum izdavanja:

29.2.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.918 *