Izvorni znanstveni članak
SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH
Iva Černja
orcid.org/0000-0002-5949-4311
; Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji
Dario Pavić
orcid.org/0000-0003-4056-2086
; Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji
Sažetak
Aktivnosti nastavnika u obrazovanju odraslih ne ograničavaju se samo na poučavanje već uključuju i brigu o dobrobiti polaznika, motiviranosti i cjelokupnu preobrazbu. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi razinu samoprocjene kompetencija nastavnika u osnovnom obrazovanju odraslih. Mjera samoprocjene kompetencije nastavnika sadržavala je deset pitanja o kompetencijama u određenim područjima rada nastavnika, poput izrade nastavnih sadržaja, podučavanja polaznika, izrade prezentacija, određivanja ishoda učenja i sl. Rezultati su pokazali da je razina samoprocjene kompetencija nastavnika visoka, s
iznimkom procjena mjera digitalnih kompetencija i mjera kompetencija koja zahtijevaju jasna teorijska znanja. Samoprocjena kompetencija nastavnika negativno je povezana s godinama radnog iskustva te s radom isključivo u obrazovanju odraslih i odjeljenjima s polaznicima kojima hrvatski nije materinji jezik.
Ključne riječi
digitalne vještine; iskustvo nastavnika; kompetencije nastavnika; osnovno obrazovanje odraslih
Hrčak ID:
224431
URI
Datum izdavanja:
28.12.2018.
Posjeta: 2.499 *