Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

STAVOVI GIMNAZIJSKIH UČENIKA PREMA GRUPNOM RADU U NASTAVI KEMIJE

Rrenata Ruić ; Gimazija Franje Petrića, Zadar


Puni tekst: hrvatski pdf 283 Kb

str. 49-61

preuzimanja: 1.930

citiraj


Sažetak

Zadatak ovoga istraživanja bio je utvrditi stavove i mišljenja gimnazijskih učenika te njihov doživljaj grupnoga rada u nastavi kemije. Anketirano je 470 učenika prirodoslovne, opće i jezične gimnazije u Zadru, nakon što je dio njih (N=395) u prvom polugodištu školske godine 2004./2005. proveo nastavu kemije u grupnome radu. Odgovori učenika koji su proveli nastavu u grupnome radu uspoređivani su s odgovorima učenika koji nemaju iskustvo grupnoga rada (N=75). Rezultati pokazuju da je grupni rad privlačniji učenicima od frontalnoga rada, a pri tomu nemaju osjećaj da su manje naučili u grupnome radu.

Ključne riječi

grupni rad; nastava kemije; suradničko učenje; frontalni rad; aktivno znanje; kvaliteta znanja

Hrčak ID:

20874

URI

https://hrcak.srce.hr/20874

Datum izdavanja:

26.11.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.428 *