Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20901/ms.10.19.6

Koga ćete zvati? Razvoj digitalnih vođa na sveučilištu: studija slučaja

Yota Dimitriadi ; University of Reading, Reading, UK


Puni tekst: engleski pdf 513 Kb

str. 102-118

preuzimanja: 739

citiraj


Sažetak

U našem hiperpovezanom digitaliziranom obrazovnom svijetu sveučilišni nastavnici zainteresirani su za kapitaliziranje poželjnih digitalnih trendova u obrazovanju i učenju. Studenti, pod nazivom budućih nastavnika, nalaze se među njima opremljeni digitalnim vještinama. Kako možemo ohrabriti suradnju između sveučilišnih nastavnika i studenata koja može promovirati upotrebu digitalnih snaga na zajedničku korist i poduprijeti daljnji razvoj profesionalnih identiteta studenata, kaoi digitalne kompetencije sveučilišnih nastavnika? U radu donosimo priče devet nastavnika i jedanaest budućih nastavnika s preddiplomskih studija koji rade zajedno na digitalnom partnerstvu, raspravljajući o digitalnom vodstvu i digitalnom građanstvu. Ovom studijom slučaja želimo pokazati kako sveučilišta mogu odgovoriti na promjene izazvane tehnologijom tako da više uključe studente i podupru njihovu svijest o sebi kao o digitalnim građanima. Rezultati pokazuju da se neformalno obrazovanje koje su studenti stekli izvan učionica može upotrijebiti kako bi se podupro njihov razvoj kao digitalnih građana kroz offline angažiranost u zajednici.

Ključne riječi

digitalno građanstvo; digitalno vodstvo; digitalna pismenost

Hrčak ID:

226581

URI

https://hrcak.srce.hr/226581

Datum izdavanja:

23.7.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.162 *