Medijske studije, Vol. 10 No. 19, 2019.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20901/ms.10.19.6
Koga ćete zvati? Razvoj digitalnih vođa na sveučilištu: studija slučaja
Yota Dimitriadi
; University of Reading, Reading, UK
Sažetak
U našem hiperpovezanom digitaliziranom obrazovnom svijetu sveučilišni nastavnici zainteresirani su za kapitaliziranje poželjnih digitalnih trendova u obrazovanju i učenju. Studenti, pod nazivom budućih nastavnika, nalaze se među njima opremljeni digitalnim vještinama. Kako možemo ohrabriti suradnju između sveučilišnih nastavnika i studenata koja može promovirati upotrebu digitalnih snaga na zajedničku korist i poduprijeti daljnji razvoj profesionalnih identiteta studenata, kaoi digitalne kompetencije sveučilišnih nastavnika? U radu donosimo priče devet nastavnika i jedanaest budućih nastavnika s preddiplomskih studija koji rade zajedno na digitalnom partnerstvu, raspravljajući o digitalnom vodstvu i digitalnom građanstvu. Ovom studijom slučaja želimo pokazati kako sveučilišta mogu odgovoriti na promjene izazvane tehnologijom tako da više uključe studente i podupru njihovu svijest o sebi kao o digitalnim građanima. Rezultati pokazuju da se neformalno obrazovanje koje su studenti stekli izvan učionica može upotrijebiti kako bi se podupro njihov razvoj kao digitalnih građana kroz offline angažiranost u zajednici.
Ključne riječi
digitalno građanstvo; digitalno vodstvo; digitalna pismenost
Hrčak ID:
226581
URI
Datum izdavanja:
23.7.2019.
Posjeta: 2.219 *