Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.30754/vbh.62.1.718

Društveni mediji u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nakladnika

Dijana Oršolić Hrstić


Puni tekst: hrvatski pdf 339 Kb

str. 189-217

preuzimanja: 1.610

citiraj


Sažetak



Cilj. Cilj je rada davanje doprinosa problematici oglašavanja kroz društvene medije unutar hrvatskog nakladničkog sektora te utvrđivanje značaja društvenih medija i elektroničke preporuke u marketinškim strategijama nakladničkog sektora i komunikaciji prema čitatelju.

Pristup. Prvi dio rada usmjeren je na pretraživanje sekundarnih izvora podataka (znanstvena i stručna literatura te postojeće baze podataka), koji su poslužili za izradu teorijskog dijela rada i anketnog upitnika. Primarno istraživanje provedeno je metodom strukturiranog anketnog upitnika putem elektroničke pošte na prosudbenom uzorku komercijalnih nakladnika u Hrvatskoj.

Rezultati istraživanja. Trend digitalizacije marketinške komunikacije te porasta važnosti i utjecaja društvenih medija preslikava se i na tržište knjige u Hrvatskoj, na kojem se također može primijetiti značajnija orijentacija prema digitalnom marketingu, oglašavanju na društvenim mrežama i izgradnji partnerskog PR-odnosa s vođama mišljenja, a samim time i korištenju elektroničke preporuke.

Originalnost. Temeljni doprinos rada ogleda se u definiranju važnosti utjecaja društvenih medija i elektroničke preporuke u suvremenoj komunikaciji nakladnika s čitateljem, s ciljem poticanja nakladnika na aktivno usmjeravanje ove vrste komunikacije u svrhu širenja kulture čitanja knjige.

Ograničenja. Istraživanje je provedeno na prosudbenom namjernom uzorku, zbog čega je nemoguće na osnovi dobivenih rezultata izvoditi zaključke o cjelokupnom tržištu knjige u Hrvatskoj.

Ključne riječi

društveni mediji; elektronička preporuka; knjiga; nakladništvo

Hrčak ID:

226736

URI

https://hrcak.srce.hr/226736

Datum izdavanja:

30.7.2019.

Posjeta: 2.912 *