Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

RECEPCIJA ANDERSENOVIH BAJKI I METODIČKA INTERPRETACIJA BAJKE RUŽNO PAČE U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE

Magdalena Delaš ; oš "Matija Gubec" Jarmina
Dragica Dragun ; Filozofski fakultet, Osijek, Lorenza Jagera 9


Puni tekst: hrvatski pdf 137 Kb

str. 71-82

preuzimanja: 42.187

citiraj


Sažetak

Bajka, prostor čudesnog i neobičnog, isprva se sluša, potom čita i uči. Prije nego su uključeni u školski sustav djeca znaju za Hansa Christiana Andersena i njegove bajke. U nižim razredima osnovne škole kao lektirno se djelo predlaže bajka Ružno pače. Rad donosi spoznaje o recepciji Andersenovih bajki, do kojih se došlo anketnim upitnikom, i metodički model interpretacije bajke Ružno pače u drugom razredu osnovne škole.

Ključne riječi

bajka; Hans Christian Andersen; Ružno pače

Hrčak ID:

20974

URI

https://hrcak.srce.hr/20974

Datum izdavanja:

10.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 44.970 *