Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.3935/ljsr.v26i2.296

UVOĐENJE KONCEPTA »DRUŠTVENO KORISNOG UČENJA« U VISOKOOBRAZOVNI SUSTAV CRNE GORE

Anđela Jakšić- Stojanović ; Univerzitet Mediteran, Podgorica, Crna Gora


Puni tekst: engleski pdf 309 Kb

str. 281-290

preuzimanja: 728

citiraj


Sažetak

U eri globalizacije poslovanja, ubrzanih procesa internacionalizacije i digitalizacije, visokoobrazovni sustavi se suočavaju s brojnim izazovima, a institucije visokog obrazovanja širom svijeta razvijaju strategije i taktike koje će im omogućiti stvaranje konkurentnog obrazovnog sustava koji će odgovoriti potrebama suvremenog tržišta rada. U takvim uvjetima, posebno važnu ulogu imaju odgojni ciljevi koje je definirao UNESCO, a koji su sadržani u krilatici »Učim da znam, učim da radim, učim da budem (aktivan član društva) i učim živjeti u zajednici.« Stoga ne čudi da mnoge obrazovne politike širom svijeta posvećuju veliku pozornost konceptu »društveno korisnog učenja« i njegovom uvođenju u nastavne planove i programe. Ovaj rad predstavlja proces uvođenja ovog koncepta u kurikulum Fakulteta vizualnih umjetnosti Univerziteta Mediteran kao primjer dobre prakse procesa unapređenja kvaliteta visokog obrazovanja.

Ključne riječi

»društveno korisno učenje«; visokoobrazovni sustav; Crna Gora; praksa; iskustva

Hrčak ID:

227012

URI

https://hrcak.srce.hr/227012

Datum izdavanja:

21.10.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.273 *