Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Javnost i imidž knjižnice: marketinško istraživanje

Ljiljana Aleksić orcid id orcid.org/0000-0002-5453-7730 ; Knjižnica Božidara Adžije, Knjižnice grada Zagreba


Puni tekst: hrvatski pdf 749 Kb

str. 11-26

preuzimanja: 403

citiraj


Sažetak

U ovom radu bit će prikazani rezultati vrednovanja knjižnične usluge s aspekta javnosti.
Istraživanje se provodilo u cilju mjerenja učinka programa Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu na opću javnost, odnosno uspješnosti u ostvarivanju zadanih ciljeva Knjižnice, a dio je kompleksnog projekta istraživanja svih segmenata dionika NSK (zaposlenici, korisnici i opća javnost).
Cilj istraživanja bio je utvrditi percepcije imidža Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu te analizirati mogućnosti unapređenja imidža marketinškim aktivnostima.

Ključne riječi

Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu; istraživanje opće javnosti; vrednovanje knjižnične usluge; imidž; marketinško istraživanje

Hrčak ID:

227075

URI

https://hrcak.srce.hr/227075

Datum izdavanja:

1.8.2018.

Posjeta: 938 *