Stručni rad
Javnost i imidž knjižnice: marketinško istraživanje
Ljiljana Aleksić
orcid.org/0000-0002-5453-7730
; Knjižnica Božidara Adžije, Knjižnice grada Zagreba
Sažetak
U ovom radu bit će prikazani rezultati vrednovanja knjižnične usluge s aspekta javnosti.
Istraživanje se provodilo u cilju mjerenja učinka programa Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu na opću javnost, odnosno uspješnosti u ostvarivanju zadanih ciljeva Knjižnice, a dio je kompleksnog projekta istraživanja svih segmenata dionika NSK (zaposlenici, korisnici i opća javnost).
Cilj istraživanja bio je utvrditi percepcije imidža Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu te analizirati mogućnosti unapređenja imidža marketinškim aktivnostima.
Ključne riječi
Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu; istraživanje opće javnosti; vrednovanje knjižnične usluge; imidž; marketinško istraživanje
Hrčak ID:
227075
URI
Datum izdavanja:
1.8.2018.
Posjeta: 938 *