Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore – hrvatska iskustva 2005.

Božo Skoko orcid id orcid.org/0000-0002-4028-7128 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 291 Kb

str. 61-83

preuzimanja: 1.269

citiraj


Sažetak

Autor se bavi ulogom televizijskih sučeljavanja u predizbornim
kampanjama za predsjedničke izbore te pitanjem – kako je pionirski
pokušaj njihova organiziranja u Hrvatskoj za predsjedničke izbore
2005. prihvaćen među hrvatskim biračima te koliko se njihova izvedba
razlikovala od američkih standarda, koji su organizatorima poslužili
kao uzor.
Naime, jedna od posebnosti predizborne kampanje za predsjedničke
izbore u Hrvatskoj 2005. bilo je organiziranje triju televizijskih
sučeljavanja Stjepana Mesića i Jadranke Kosor, dvoje kandidata koji
su ušli u drugi krug izbora. Sučeljavanja su organizirana na trima nacionalnim
televizijskim mrežama (HRT-u, RTL-u i Novoj TV) i postigla
su visoku gledanost.

Ključne riječi

sučeljavanje, kandidati, televizija, SAD, Hrvatska, birači, odnosi s javnošću

Hrčak ID:

21052

URI

https://hrcak.srce.hr/21052

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.959 *