Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Novije primjene marketinga

Aleksandar Bazala ; Ekonomski fakultet Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 461 Kb

str. 193-198

preuzimanja: 145

citiraj


Sažetak

Ulazimo sve više u sferu tržišnih odnosa, pa se pojavljuje potreba sagledavanja marketinga u tzv. neprofitabilnim institucijama, područjima. Ovdje se daje osnovni pravac i osnovne mogućnosti primjene marketinga u
neprofitabilnim institucijama, odnosno u području, koje smo mi nazivali ili još nazivamo "društvene djelatnosti." Iznesene su osnovne postavke primjene marketinga u toj sferi. Za naglasiti je da se taj proces tj. primjena marketinga u neprivrednoj sferi treba temeljito razgrađivati u okviru naših specifičnih uvjeta.

Ključne riječi

marketing; neprofitabline institucije; društvene djelatnosti

Hrčak ID:

228136

URI

https://hrcak.srce.hr/228136

Datum izdavanja:

1.12.1992.

Posjeta: 402 *