Prethodno priopćenje
Ekološki detergenti — potrošački izazov ili ne?
Slavica Kosanović
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sanja Zušćak
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Mane Medić
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Đula Borozan
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Branislav Lijović
; Saponija Osijek, Hrvatska
Sažetak
Posljednjih se desetljeća sve jasnije očituje stav da je poslovno odlučivanje, uključujući i odgovoran odnos prema okruženju, u funkciji građanskih odnosno javnih interesa, konfliktnost interesa potrošača (što više robe bez obzira na zagađivanje ili iscrpljenost prirode), nasuprot interesima građana (zahtjev za očuvanje prirode) zamjenjuje konvergentnost marketinških i društvenih interesa ( “ozone friendly", "cruelty free" proizvodi). Na primjeru “Saponije" Osijek provedeno je istraživanje o informiranosti, mišljenju i namjerama potrošača u vezi s potrošnjom detergenata za pranje rublja, osobito onih koji su proizvedeni u skladu sa svjetskim trendovima zaštite čistog okoliša. Istraživanje je provedeno uz suradnju sa studentima Ekonomskog fakulteta u Osijeku, sa željom da se upravo studenti ekonomije usmjere na razumijevanje socijalnih posljedica poslovnih odluka čiji će nosioci postati.
Ključne riječi
ekološki detergenti; okoliš; ekologija
Hrčak ID:
228546
URI
Datum izdavanja:
3.6.1991.
Posjeta: 925 *