Recenzija, Prikaz slučaja
Stan Rapp, Tom Collins: Maxi marketing - novi pravac u propagiranju, promociji i marketing strategiji, McGraw-Hill, New York, 1987.
Mirna Leko
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski pdf 184 Kb
str. 285-287
preuzimanja: 167
citiraj
APA 6th Edition
Leko, M. (1990). Stan Rapp, Tom Collins: Maxi marketing - novi pravac u propagiranju, promociji i marketing strategiji, McGraw-Hill, New York, 1987.. Ekonomski vjesnik, III (2), 285-287. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/228604
MLA 8th Edition
Leko, Mirna. "Stan Rapp, Tom Collins: Maxi marketing - novi pravac u propagiranju, promociji i marketing strategiji, McGraw-Hill, New York, 1987.." Ekonomski vjesnik, vol. III, br. 2, 1990, str. 285-287. https://hrcak.srce.hr/228604. Citirano 18.01.2025.
Chicago 17th Edition
Leko, Mirna. "Stan Rapp, Tom Collins: Maxi marketing - novi pravac u propagiranju, promociji i marketing strategiji, McGraw-Hill, New York, 1987.." Ekonomski vjesnik III, br. 2 (1990): 285-287. https://hrcak.srce.hr/228604
Harvard
Leko, M. (1990). 'Stan Rapp, Tom Collins: Maxi marketing - novi pravac u propagiranju, promociji i marketing strategiji, McGraw-Hill, New York, 1987.', Ekonomski vjesnik, III(2), str. 285-287. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/228604 (Datum pristupa: 18.01.2025.)
Vancouver
Leko M. Stan Rapp, Tom Collins: Maxi marketing - novi pravac u propagiranju, promociji i marketing strategiji, McGraw-Hill, New York, 1987.. Ekonomski vjesnik [Internet]. 1990 [pristupljeno 18.01.2025.];III(2):285-287. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/228604
IEEE
M. Leko, "Stan Rapp, Tom Collins: Maxi marketing - novi pravac u propagiranju, promociji i marketing strategiji, McGraw-Hill, New York, 1987.", Ekonomski vjesnik, vol.III, br. 2, str. 285-287, 1990. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/228604. [Citirano: 18.01.2025.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
228604
URI
https://hrcak.srce.hr/228604
Datum izdavanja:
3.12.1990.
Posjeta: 554
*