Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Politika proizvoda u funkciji optimalizacije obrtnih sredstava

Josip Budimir ; "Saponia", Osijek, Hrvatska
Zlatko Wedral ; "Saponia", Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 541 Kb

str. 117-123

preuzimanja: 216

citiraj


Sažetak

Kvantificiranje budućeg razvoja je konstantan problem marketinga i potencijalnim rastom realizacije, moguće je misaono pretvoriti tekuće izdatke u oblik investicijskih ulaganja. Imajući u vidu sve probleme koji se pojavljuju u uvjetima poslovanja na jugoslavenskom tržištu u radu se iznosi mišljenje da je vezivanjem budućeg razvoja (ulaganje u nove proizvode i tehnologiju) za pozitivne efekte postojećeg proizvodnog programa, moguće načiniti čvrstu sponu između marketinških aktivnosti i porasta akumulacije. Jedino na taj način obrtna sredstva neophodna za financiranje marketinških aktivnosti mogu poprimiti duboko u psihi svakog pojedinca isključivi oblik neophodnih sredstava s trajnim izvorima.

Ključne riječi

marketing; politika proizvoda; obrtna sredstva; optimalizacija

Hrčak ID:

229048

URI

https://hrcak.srce.hr/229048

Datum izdavanja:

1.9.1988.

Posjeta: 491 *