Etnološka istraživanja, No. 24, 2019.
Pregledni rad
https://doi.org/10.32458/ei.24.7
Etnografski muzej i (novi) korisnik: Smjernice prema radionici ICOM-ITC-a za obrazovanje u muzejskoj djelatnosti Fuzhou, NR Kina, studeni 2018.
Gordana Viljetić
orcid.org/0009-0007-7423-8862
; Etnografski muzej
Sažetak
Članak daje pregled recentnih teorijskih pristupa razvoju publike, interpretaciji muzejskoga predmeta i prezentaciji muzejske građe te pratećim marketinškim strategijama i odnosima s javnošću ustanova u kulturi, a potaknut je radionicom “Promoting your Museum: Make it Relevant and Attractive” u organizaciji ICOM International Training Centre for Museum Studies, održanom od 13. do 22. studenoga 2018. godine u Fuzhou, NR Kina. Prikaz tema dopunjen je praktičnim zapažanjima iz pozicije djelovanja Etnografskoga muzeja u Zagrebu unatrag proteklih deset godina, s naglaskom na sustvaranje sadržaja sa zajednicom i/ili individulanim muzejskim korisnikom u namjeri postizanja krajnjega zajedničkog cilja – uporabe muzeja, kao platforme, za optimalna (dijeljena) osobna iskustva.
Ključne riječi
Etnografski muzej (Zagreb); ICOM International Training Centre for Museum Studies; razvoj publike; muzejski predmet; muzejski marketing
Hrčak ID:
229133
URI
Datum izdavanja:
10.12.2019.
Posjeta: 1.260 *