Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32909/kg.18.32.3
Procjena turističkih aktivnosti i kapaciteta privlačnosti različitih odredišta primjenom geooznaka
Vladimir Sergejevič Tikunov
; Geografski fakultet, Moskovsko Državno Sveučilište Lomonosova, Ruska Federacija
Vitalij Semjenovič Belozerov
; Odjel društveno-ekonomske geografije, Geoinformatika i turizam, Sjeverno-kavkasko federalno sveučilište Ruska Federacija
Stanislav Olegovič Antipov
; Odjel društveno-ekonomske geografije, Geoinformatika i turizam, Sjeverno-kavkasko federalno sveučilište Ruska Federacija
Sažetak
Podatci o turističkim odredištima dostupni putem društvenih mreža nov su izvor informacija koji otvara velike mogućnosti proučavanja turističkih aktivnosti. Primjenom turističkih geooznaka iz društvene mreže VKontakte procijenili smo privlačnost turističkih odredišta oko Kavkaskih mineralnih voda. Na temelju podataka iz javnih profila turista koji objavljuju geooznake analizirali smo njihovu spolnu i dobnu strukturu, preferencije vezane uz godišnja doba te geografsko podrijetlo. Na primjeru odmarališta Pjatigorsk razvili smo klasifikaciju područja za rekreaciju za mjesno stanovništvo i turiste.
Među osobama koje prikazuju svoje fotografije prevladavaju žene (64,7%). Godišnja doba u kojima se objavljuje najveći broj fotografija su proljeće i ljeto (64,8 % fotografija). Na turističkom odredištu Kavkaskih mineralnih voda geooznake unutar regije prevladavaju nad geooznakama iz drugih regija. Većina turista iz drugih regija dolazi iz Moskve, Sankt Peterburga, Rostova na Donu i Krasnodara. Stoga geooznake na fotografijama možemo primijeniti kao drugi izvor informacija za procjenu turističkih aktivnosti i privlačnosti tih odredišta.
Ključne riječi
fotografije s geooznakama; analiza geoinformacija; turisticke aktivnosti; turisticka odredišta; kapacitet privlacnosti
Hrčak ID:
230011
URI
Datum izdavanja:
4.10.2019.
Posjeta: 1.516 *