Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Najčešći problemi i izazovi u provođenju poslovnih web anketa

Berislav Žmuk orcid id orcid.org/0000-0003-3487-1376 ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski PDF 209 Kb

str. 52-60

preuzimanja: 2.375

citiraj


Sažetak

Provođenjem poslovnih anketa može se doći do važnih informacija o stavovima poduzeća o određenoj temu, ali i o problemima koje sprječavaju poduzeća u ostvarivanju planova i postizanja više razine uspješnosti poslovanja. Razvojem informacijsko-komunikacijskih tehnologija te povećanjem broja korisnika koji te tehnologije uspješno primjenjuju u svojem svakodnevnom radu, web ankete su se prometnule kao najefikasnije sredstvo prikupljanja informacija od većeg broja poduzeća. Ipak, provođenje poslovnih web anketa nije tako jednostavno kao što se to na prvi pogled čini. Stoga se u radu daje pregled najvažnijih izazova uspješnog provođenja poslovnih web anketa. Izazovi koji su posebno istaknuti i obrađeni u radu vezani su uz: ciljnu populaciju i okvir izbora jedinica u uzorak; jedinicu izvještavanja i probleme vjerodostojnosti odgovora; dizajn anketnog upitnika i tehničke aspekte web ankete; slanje poziva za sudjelovanje u istraživanju i podsjetnika te trajanje istraživanja; niske stope odgovora; analizu prikupljenih informacija i interpretaciju dobivenih rezultata te povratnu komunikaciju s poduzećima.

Ključne riječi

poslovna web anketa; provođenje anketnog istraživanja

Hrčak ID:

230358

URI

https://hrcak.srce.hr/230358

Datum izdavanja:

18.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.219 *