Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.31896/k.23.5

Upotreba game enginea umjetne inteligencije u svrhu predstavljanja protoka ljudi u arhitektonskim prostorima pomoću geometrije i grafike

Simone Porro ; School of Architecture AUIC, Politecnico di Milano, Milano, Italy
Luigi Cocchiarella ; Department DASTU, Politecnico di Milano, Milano, Italy


Puni tekst: engleski pdf 11.817 Kb

str. 40-56

preuzimanja: 587

citiraj


Sažetak

Digitalna i njoj pripadajuća tehnološka evolucija posljednjih godina pretvorila se u riječi kao Virtualna stvarnost i umjetna inteligencija. Šira upotreba ovih, ali i drugih tehnologija u arhitekturi dosta je ograničena zbog nedostatka IT alata s kojima su se arhitekti susretali s obzirom na to da su bili dostupni jedino u posljednjih nekoliko godina. Evolucija alata koju koriste arhitekti može biti komprimirana i pojednostavljena promatrajući je u tri faze: crtaća ploča, CAD sustavi, game enginei. Okviri ovih faza predstavnici su povijesnog konteksta u kojem su se koristili ili se još uvijek koriste. Ovo proučavanje koje se temelji na diplomskom radu nedavno obrađenom na Politecnico di Milano [14], ispituje ulogu koju game enginei mogu igrati u grafičkoj prezentaciji i procesu projektiranja. Konkretnije, bliže sagledava Unreal Engine kao alat za stvaranje okoline projektiranja u stvarnom vremenu i koristeći tehnologije Umjetne inteligencije predstavlja korisničko razmišljanje u prostoru kao korisnu podršku i važan dio strategija projektiranja s ciljem implementacije i evaluacije projektantskih opcija. Za ovu svrhu, brojne simulacije su izvedene uzimajući u obzir i protoke korisnika temeljene na konkretnom prostoru, ali i generiranje prostora temeljeno na protocima korisnika.

Ključne riječi

umjetna inteligencija; protoci; parametarsko modeliranje; dinamično okruženje; game enginei; simulacije; unreal engine

Hrčak ID:

230720

URI

https://hrcak.srce.hr/230720

Datum izdavanja:

20.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.895 *