Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Istraživanje zadovoljstva učenika kvalitetom usluge srednjoškolskog obrazovanja u Republici Hrvatskoj

Olivera Jurković Majić ; Zagrebačka škola ekonomije i menadžmenta


Puni tekst: hrvatski pdf 341 Kb

str. 231-239

preuzimanja: 1.520

citiraj


Sažetak

Pojavom privatnih škola i konkurencije dolazi do situacije u kojoj je zbog dugoročnog opstanka pojedinih škola prijeko potrebno razmišljati o marketinškim aktivnostima i o kvaliteti usluga na području srednjoškolskog obrazovanja. Zna se da na učenike tijekom njihovog srednjoškolskog obrazovanja utječu mnoge osobe, među kojima su najznačajniji nastavnici, drugi učenici i roditelji, pa međuljudske odnose u školi stavljamo u središte promatranja zadovoljstva učenika. S ciljem da se utvrdi razina zadovoljstva učenika uslugom srednjoškolskog obrazovanja u Republici Hrvatskoj te da se utvrdi prihvaćenost i primjena marketinških principa u hrvatskom srednjoškolskom obrazovanju, tijekom svibnja, lipnja i rujna 2006. godine provedeno je istraživanje među učenicima srednjih škola. Veličina prigodnog uzorka bila je n = 600 učenika, a instrument istraživanja visoko strukturirani anketni upitnik. Provedeno istraživanje pokazalo je da su učenici u Hrvatskoj danas osrednje zadovoljni s trenutnom kvalitetom usluge srednjoškolskog obrazovanja. Osim toga, pokazalo se i da su oni osrednje zadovoljni s trenutnom razinom interakcije i stupnjem interakcijske povezanosti u sustavu srednjoškolskog obrazovanja te da se u srednjoškolskom obrazovanju u Hrvatskoj u nedovoljnoj mjeri primjenjuje marketinška filozofija poslovanja.

Ključne riječi

zadovoljstvo klijenata; usluge; obrazovanje; kvaliteta; srednje škole

Hrčak ID:

21363

URI

https://hrcak.srce.hr/21363

Datum izdavanja:

28.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.255 *