Stručni rad
https://doi.org/10.32676/n.5.1.9
Čimbenici ponašanja potrošača i suvremeni trendovi na tržištu luksuzne robe
Marija Antonija Pajić
Puni tekst: engleski pdf 759 Kb
str. 101-117
preuzimanja: 2.834
citiraj
APA 6th Edition
Pajić, M.A. (2019). Čimbenici ponašanja potrošača i suvremeni trendovi na tržištu luksuzne robe. Notitia -časopis za ekonomske, poslovne i društvene teme, 5 (1.), 101-117. https://doi.org/10.32676/n.5.1.9
MLA 8th Edition
Pajić, Marija Antonija. "Čimbenici ponašanja potrošača i suvremeni trendovi na tržištu luksuzne robe." Notitia -časopis za ekonomske, poslovne i društvene teme, vol. 5, br. 1., 2019, str. 101-117. https://doi.org/10.32676/n.5.1.9. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Pajić, Marija Antonija. "Čimbenici ponašanja potrošača i suvremeni trendovi na tržištu luksuzne robe." Notitia -časopis za ekonomske, poslovne i društvene teme 5, br. 1. (2019): 101-117. https://doi.org/10.32676/n.5.1.9
Harvard
Pajić, M.A. (2019). 'Čimbenici ponašanja potrošača i suvremeni trendovi na tržištu luksuzne robe', Notitia -časopis za ekonomske, poslovne i društvene teme, 5(1.), str. 101-117. https://doi.org/10.32676/n.5.1.9
Vancouver
Pajić MA. Čimbenici ponašanja potrošača i suvremeni trendovi na tržištu luksuzne robe. Notitia -časopis za ekonomske, poslovne i društvene teme [Internet]. 2019 [pristupljeno 19.11.2024.];5(1.):101-117. https://doi.org/10.32676/n.5.1.9
IEEE
M.A. Pajić, "Čimbenici ponašanja potrošača i suvremeni trendovi na tržištu luksuzne robe", Notitia -časopis za ekonomske, poslovne i društvene teme, vol.5, br. 1., str. 101-117, 2019. [Online]. https://doi.org/10.32676/n.5.1.9
Sažetak
Unatoč gospodarskim krizama, tržište luksuzne robe kontinuirano prosperira. Cilj istraživanja je pružiti opsežan teorijski pregled ove pojave te pregled suvremenih trendova, analizirati čimbenike koji utječu na ponašanje potrošača luksuzne robe i utjecaj internet prodaje kao aspekta digitalizacije na prodaju luksuzne robe, s posebnim naglaskom na prodaju luksuznih torbica. Metode istraživanja obuhvaćale su pregled relevantne znanstvene i stručne literature, izvješća stručnjaka za tržište luksuzne robe i službenih statističkih baza podataka. Istraživanje je utvrdilo da je digitalizacija najveća promjena i najveći trend luksuzne industrije. Kontinuiran porast internet prodaje i prihoda luksuzne robe pokazuje da su digitalizacija i digitalni alati poput internet prodaje važni čimbenici kupovine potrošača, značajno utječući na prodaju luksuzne robe, uključivo i prodaju luksuznih torbica.
Ključne riječi
luksuzna roba; čimbenici ponašanja potrošača; digitalizacija; internet prodaja; društveni mediji
Hrčak ID:
231801
URI
https://hrcak.srce.hr/231801
Datum izdavanja:
30.12.2019.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 4.928
*