Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.32910/ep.70.6.3

UTJECAJ E-KOMUNIKACIJE NA PODIZANJE RAZINE UČINKOVITOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE GRADA ZAGREBA

Dinko Bilić


Puni tekst: hrvatski pdf 307 Kb

str. 849-868

preuzimanja: 954

citiraj


Sažetak

Svrha je rada utvrditi važnost pristupa i zastupljenosti informacijskih i komunikacijskih medija za turiste na turističkoj destinaciji Zagreb te prevladava li i u kolikoj mjeri takva vrsta komunikacije u odnosu na neposrednu komunikaciju s nositeljima turističke ponude i građanima. Sastavni dio rada čini provedeno kvantitativno istraživanje putem anketnog upitnika među turistima na turističkoj destinaciji Zagreb u razdoblju od rujna 2017. do veljače 2018. godine. U istraživanje su uključeni turisti koji su boravili u svim gradskim četvrtima turističke destinacije grada Zagreba, a popunjena su 202 anketna upitnika, od čega je 188 pravilno popunjenih. Ispitanici su, među ostalim, ocjenjivali informiranost o postojećim sadržajima destinacije, mogućnosti komuniciranja na destinaciji te važnost i zastupljenost informacijskokomunikacijskog medija. Rezultati deskriptivne statističke analize pokazali su da turisti pozitivno ocjenjuju informiranost i mogućnosti komuniciranja na destinaciji s nositeljima ponude, no u ocjeni važnosti informativno-komunikacijskog medija najvažnija je dostupnost Interneta u smještajnim kapacitetima, restoranima i drugim ugostiteljskim objektima za prehranu, kao i u kafićima i drugim ugostiteljskim objektima. Rezultati istraživanja ukazali su na dodatna promišljanja u definiranju mogućnosti koje u komunikaciji nudi određena destinacija i uvođenja inovacija u postojeći komunikacijski sustav.

Ključne riječi

e-komunikacija; turistička destinacija; društvene mreže; digitalizacija

Hrčak ID:

232763

URI

https://hrcak.srce.hr/232763

Datum izdavanja:

23.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.374 *