Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2019.2.1.17

DRUŠTVENO ODGOVORNOPOSLOVANJE U TURIZMU

Danijela Madžar orcid id orcid.org/0000-0001-5470-014X ; Sveučilište u Mostaru, Mostar, BiH
Andrijana Ostojić-Mihić orcid id orcid.org/0000-0003-2683-2430 ; Sveučilište u Mostaru, Mostar, BiH


Puni tekst: hrvatski pdf 691 Kb

str. 17-24

preuzimanja: 505

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 142 Kb

str. 25-25

preuzimanja: 220

citiraj


Sažetak

Cilj je ovoga rada istaknuti značaj upravljanja resursima u turizmu na održiv način i prikazati mogućne
koristi od primjene koncepata društvene odgovornosti poduzeća. Turizam je jedna od najbrže
rastućih i najvažnijih gospodarskih grana u svijetu, karakterizirana brzim oporavkom od krize, sezonskim
zapošljavanjem i niskim plaćama, što posebice ukazuje na značaj društveno odgovornoga
poslovanja i mogućim posljedicama za društvo, ljude i okoliš. Društvena odgovornost poduzeća u
uvjetima globalizacije prepoznata je kao predanost otvorenoga i etičkog poslovanja u skladu s načelima
održivoga razvoja.
Poduzeća koja u svome poslovanju primjenjuju aktivnosti društveno odgovornoga poslovanja mogu
izgraditi i poboljšati svoje resurse ili sposobnosti, uz značajan doprinos održivosti i kao rezultat u
dugoročnome razdoblju ostvariti konkurentsku prednost. Svijest o društveno odgovornome poslovanju
i ugrađivanju njegovih načela u osnovne postulate poduzeća ne samo da mogu ojačati tržišnu
poziciju poduzeća nego jednako mogu biti i pokretač širega društvenog razvoja.

Ključne riječi

društveno odgovorno poslovanje; turizam; održivost; konkurentska prednost

Hrčak ID:

233221

URI

https://hrcak.srce.hr/233221

Datum izdavanja:

10.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.489 *