Izvorni znanstveni članak
STAVOVI RODITELJA I ODGOJITELJA O OBLICIMA SURADNJE I PARTNERSTVA U DJEČJEM VRTIĆU
Ivana Mavračić Miković
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski pdf 393 Kb
str. 69-84
preuzimanja: 5.159
citiraj
APA 6th Edition
Mavračić Miković, I. (2019). STAVOVI RODITELJA I ODGOJITELJA O OBLICIMA SURADNJE I PARTNERSTVA U DJEČJEM VRTIĆU
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3 (3.), 69-84. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/234848
MLA 8th Edition
Mavračić Miković, Ivana. "STAVOVI RODITELJA I ODGOJITELJA O OBLICIMA SURADNJE I PARTNERSTVA U DJEČJEM VRTIĆU
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 3, br. 3., 2019, str. 69-84. https://hrcak.srce.hr/234848. Citirano 30.11.2024.
Chicago 17th Edition
Mavračić Miković, Ivana. "STAVOVI RODITELJA I ODGOJITELJA O OBLICIMA SURADNJE I PARTNERSTVA U DJEČJEM VRTIĆU
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 3, br. 3. (2019): 69-84. https://hrcak.srce.hr/234848
Harvard
Mavračić Miković, I. (2019). 'STAVOVI RODITELJA I ODGOJITELJA O OBLICIMA SURADNJE I PARTNERSTVA U DJEČJEM VRTIĆU
', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3(3.), str. 69-84. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/234848 (Datum pristupa: 30.11.2024.)
Vancouver
Mavračić Miković I. STAVOVI RODITELJA I ODGOJITELJA O OBLICIMA SURADNJE I PARTNERSTVA U DJEČJEM VRTIĆU
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2019 [pristupljeno 30.11.2024.];3(3.):69-84. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234848
IEEE
I. Mavračić Miković, "STAVOVI RODITELJA I ODGOJITELJA O OBLICIMA SURADNJE I PARTNERSTVA U DJEČJEM VRTIĆU
", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.3, br. 3., str. 69-84, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234848. [Citirano: 30.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 71 Kb
str. 85-85
preuzimanja: 209
citiraj
APA 6th Edition
Mavračić Miković, I. (2019). STAVOVI RODITELJA I ODGOJITELJA O OBLICIMA SURADNJE I PARTNERSTVA U DJEČJEM VRTIĆU
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3 (3.), 69-84. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/234848
MLA 8th Edition
Mavračić Miković, Ivana. "STAVOVI RODITELJA I ODGOJITELJA O OBLICIMA SURADNJE I PARTNERSTVA U DJEČJEM VRTIĆU
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 3, br. 3., 2019, str. 69-84. https://hrcak.srce.hr/234848. Citirano 30.11.2024.
Chicago 17th Edition
Mavračić Miković, Ivana. "STAVOVI RODITELJA I ODGOJITELJA O OBLICIMA SURADNJE I PARTNERSTVA U DJEČJEM VRTIĆU
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 3, br. 3. (2019): 69-84. https://hrcak.srce.hr/234848
Harvard
Mavračić Miković, I. (2019). 'STAVOVI RODITELJA I ODGOJITELJA O OBLICIMA SURADNJE I PARTNERSTVA U DJEČJEM VRTIĆU
', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3(3.), str. 69-84. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/234848 (Datum pristupa: 30.11.2024.)
Vancouver
Mavračić Miković I. STAVOVI RODITELJA I ODGOJITELJA O OBLICIMA SURADNJE I PARTNERSTVA U DJEČJEM VRTIĆU
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2019 [pristupljeno 30.11.2024.];3(3.):69-84. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234848
IEEE
I. Mavračić Miković, "STAVOVI RODITELJA I ODGOJITELJA O OBLICIMA SURADNJE I PARTNERSTVA U DJEČJEM VRTIĆU
", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.3, br. 3., str. 69-84, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234848. [Citirano: 30.11.2024.]
Sažetak
Na obitelj su oduvijek, u većoj ili manjoj mjeri, utjecale gospodarske promjene, a uslijed napretka čovječanstva dolazi do promjene na osobnom planu roditelja u smislu potreba za novim poslom, obrazovanjem, statusom u društvu i sl. Bez obzira na to jesu li potrebe egzistencijalne, emocionalne ili fiziološke, one mijenjaju način življenja roditelja, ali i djece. S javljanjem potreba za institucionaliziranim obuhvatom djece u odgojno-obrazovnim ustanovama dogodile su se i neke promjene na obiteljskom i gospodarskom planu, što je dovelo do promjena u radu institucija. Modernizacija je ostavila trag i na obrazovanju roditelja koji su sada informiraniji i upućeniji u dječji razvoj te iziskuju više vremena i pažnje stručnih djelatnika. Kako bi se adekvatno odgovorilo potrebama roditelja profesionalni rad odgojitelja s roditeljima doživljava promjene. Nastojimo li djeci osigurati kvalitetniji i lakši boravak u ustanovama, bitna je uspostava suradničkih odnosa roditelja i odgojitelja. Istovremeno, uspostavljanje partnerskog odnosa sa stručnjacima ustanove od roditelja iziskuje razumijevanje, toleranciju, vrijeme, trud, ali i istinsku želju i namjeru u uspostavi i provedbi. Cilj ovog istraživanja bio je ispitivanje percepcije i stavova roditelja i odgojitelja o međusobnoj suradnji u svrhu poboljšanja i daljnjeg razvijanja partnerskog odnosa. Istraživanje je provedeno na uzorku od 237 ispitanika, 129 roditelja te 108 odgojitelja. Rezultati istraživanja pokazuju preklapanje mišljenja obje skupine ispitanika o individualnom razgovoru kao najadekvatnijem modalitetu suradnje odgojitelja i roditelja. Također je uočeno da se od modaliteta suradnje najviše prakticiraju standardni oblici komunikacije (oglasni kutići, roditeljski sastanci i dr.) dok roditelji priželjkuju modernizaciju modaliteta (komunikacija putem društvenih mreža, grupa i sl.).
Ključne riječi
dobrobit djeteta; komunikacija; odgojno-obrazovna ustanova; razvoj
Hrčak ID:
234848
URI
https://hrcak.srce.hr/234848
Datum izdavanja:
30.12.2019.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 8.394
*