Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

OBLIKOVANJE POVIJESNO-UMJETNIČKOG OBRAZOVNOG PROGRAMA NA SLOVENSKOM SVEUČILIŠTU ZA TREĆU ŽIVOTNU DOB

Rajka Bračun Sova ; Slovensko sveučilište za treću životnu dob, Ljubljana, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 326 Kb

str. 6-15

preuzimanja: 253

citiraj


Sažetak

Pojedine srednjoeuropske i istočnoeuropske zemlje imaju dugu tradiciju obrazovanja za starije odrasle osobe na takozvanim sveučilištima za treću životnu dob (engl. Universities of Third Age, U3A). U ovom se radu govori o oblikovanju obrazovnog plana i programa iz povijesti umjetnosti kao najatraktivnijeg programa na Slovenskom sveučilištu za treću dob. U središte trotjednog kvalitativnog istraživanja o odnosu između nastavnika i polaznika tijekom planiranja i oblikovanja obrazovnog programa postavljen je rad opatijske slikarice i grafičke dizajnerice Stephanie Glax de Stadler (1876-1952). Rezultatima istraživanja dolazi se do saznanja da tijekom dinamičnog postupka oblikovanja obrazovnog
sadržaja integralnu ulogu ima disciplinarno znanje nastavnika te prethodno usvojeno disciplinarno znanje učenika i donekle njihove umjetničke sklonosti.

Ključne riječi

obrazovanje za starije odrasle osobe; povijesno-umjetničko obrazovanje

Hrčak ID:

237504

URI

https://hrcak.srce.hr/237504

Datum izdavanja:

17.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.244 *