Izvorni znanstveni članak
OBLIKOVANJE POVIJESNO-UMJETNIČKOG OBRAZOVNOG PROGRAMA NA SLOVENSKOM SVEUČILIŠTU ZA TREĆU ŽIVOTNU DOB
Rajka Bračun Sova
; Slovensko sveučilište za treću životnu dob, Ljubljana, Slovenija
Sažetak
Pojedine srednjoeuropske i istočnoeuropske zemlje imaju dugu tradiciju obrazovanja za starije odrasle osobe na takozvanim sveučilištima za treću životnu dob (engl. Universities of Third Age, U3A). U ovom se radu govori o oblikovanju obrazovnog plana i programa iz povijesti umjetnosti kao najatraktivnijeg programa na Slovenskom sveučilištu za treću dob. U središte trotjednog kvalitativnog istraživanja o odnosu između nastavnika i polaznika tijekom planiranja i oblikovanja obrazovnog programa postavljen je rad opatijske slikarice i grafičke dizajnerice Stephanie Glax de Stadler (1876-1952). Rezultatima istraživanja dolazi se do saznanja da tijekom dinamičnog postupka oblikovanja obrazovnog
sadržaja integralnu ulogu ima disciplinarno znanje nastavnika te prethodno usvojeno disciplinarno znanje učenika i donekle njihove umjetničke sklonosti.
Ključne riječi
obrazovanje za starije odrasle osobe; povijesno-umjetničko obrazovanje
Hrčak ID:
237504
URI
Datum izdavanja:
17.12.2019.
Posjeta: 1.244 *