Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Razvoj mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnosti

Edo Rajh ; Ekonomski institut, Zagreb
Ljiljana Božić orcid id orcid.org/0000-0001-5104-7501 ; Ekonomski institut, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 280 Kb

str. 7-14

preuzimanja: 716

citiraj


Sažetak

Svrha provedenog istraživanja jest razvijanje mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnosti. Analizirana je psihometrijska adekvatnost početnog skupa , i to procjenom pouzdanosti, konvergentne valjanosti i dimenzionalnosti početnog skupa tvrdnji. U analizi je primijenjen Cronbachov alfa koeficijent, te eksplorativna i konfirmativna faktorska analiza. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da razvijena mjerna ljestvica posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike. Razvijena mjerna ljestvica posjeduje svojstva pouzdanosti, konvergentne valjanosti, a dimenzionalnost ljestvice odgovara konceptualiziranoj.

Ključne riječi

sponzorstvo, mjerna ljestvica, pouzdanost, valjanost

Hrčak ID:

21977

URI

https://hrcak.srce.hr/21977

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.209 *