Market-Tržište, Vol. 18 No. 1-2, 2006.
Prethodno priopćenje
Međuovisnost kvalitete i premije usluga životnog osiguranja
Sažetak
Intenziviranje konkurencijskih odnosa među osiguravajućim društvima u Hrvatskoj i slabo profilirana ponuda vlastitih usluga osiguranja života traže od osiguravajućih društava nove izvore konkurencijskih prednosti na hrvatskom tržištu usluga osiguranja života. U posljednje vrijeme, kako u marketinškoj literaturi, tako i u praksi, kao jedno od mogućih rješenja problema pronalaska novih konkurencijskih prednosti osiguravajućih društva na hrvatskom tržištu ističe se oblikovanje odnosa kvalitete i cijene usluga. Vlastitu ponudu usluga osiguranja života osiguravajuća društva trebala bi usmjeriti na one elemente kvalitete koji osiguraniku donose koristi i on ih je spreman platiti. Osiguranici su različito prosudili promjene pojedinih obilježja kvalitete. Razlike u prosudbama promjena pojedinih elemenata kvalitete usluge od strane osiguranika odražavaju se i na njegovu spremnost da te promjene primjereno honorira plaćanjem odgovarajuće visine premije osiguranja. Poboljšanje subjektivno prosuđenih važnih obilježja kvalitete usluge trebalo bi utjecati na osiguranikovo prihvaćanje više premije osiguranja života. U radu se razmatra međuodnos kvalitete usluge životnih osiguranja i premije s aspekta osiguranikove spremnosti plaćanja više premije osiguranja života za veću kvalitetu usluge.
Ključne riječi
kvaliteta usluga životnog osiguranja; premija osiguranja; međuovisnost kvalitete i premije osiguranja; spremnost plaćanja
Hrčak ID:
21982
URI
Datum izdavanja:
1.12.2006.
Posjeta: 2.924 *