Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.46640/imr.9.16.2

Tijelo – medijski narcizam

Željko Rutović ; Ministarstvo kulture Crne Gore, Direktorat za medije


Puni tekst: engleski pdf 300 Kb

str. 2499-2510

preuzimanja: 375

citiraj


Sažetak

Popularna medijska spektakl industrija instrumentima “ zavođenja “ proizvodi “ dobrovoljnu saglasnost “ čovjeka u prihvatanju, oponašanju i vredonosnoj distribuciji korporativno-potrošačke kulture. U tom svijetu čovjek igra uloge van njegovih ontoloških potreba i samosvjesne realizacije subjekta kao misaonog bića.
Rad ima za cilj problematizaciju socijalno-kulturološke fenomenologije transfiguracije, prikazivanja i doživljaja tijela u optikumu konzumerističke globalizacije.
Novokonstrukcija “novog” tijela modelira se tehnikama instrumentalizacije, stereotipizacije i hibridizacije narcizma kao primarnog prikazivačkog načela takvog medijskog iskustva.

Ključne riječi

tijelo; narcizam; mediji; globalizacija; stereotipizacija; konzumerizama

Hrčak ID:

238328

URI

https://hrcak.srce.hr/238328

Datum izdavanja:

27.5.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.437 *