Izvorni znanstveni članak
IMAJU LI STUDENTI POSLOVNE EKONOMIJE VIŠE UČINKOVITIH STRATEGIJA UČENJA OD STUDENATA IZ OSTALIH AKADEMSKIH PODRUČJA?
Christian Krogh
; Inland Norway University Of Applied Sciences, Lillehammer, Norway
Sažetak
Cilj je ovog rada usporediti strategije učenja studenata na različitim akademskim područjima u visokom obrazovanju. Prethodna su istraživanja ograničila fokus na usporedbu studenata na teme poput stupnja društvene odgovornosti, osobnih vrijednosti, akademskog nepoštenja / integriteta i emocionalne inteligencije. Suprotno tome, ovo istraživanje bavi se pitanjem jesu li strategije učenja studenata poslovne ekonomije bolje od onih studenata s drugih akademskih područja. Do danas je naše znanje i razumijevanje ove problematike ograničeno, iako je tema strategija učenja zadobila značajnu pozornost u istraživanjima vezanim uz obrazovanje. Ovo je istraživanje primijenilo mjernu ljestvicu LASSI (Learning and Study Strategies Inventory) kako bi se utvrdile razlike u strategijama učenja između skupina studenata. Statistička analiza pokazala je da studenti poslovne ekonomije imaju učinkovitije strategije učenja od onih koji nisu studenti poslovne ekonomije uključeni u ovu studiju. U radu se raspravlja o potencijalnim razlozima tih rezultata te se na temelju tih nalaza razmatraju teorijske i praktične implikacije.
Ključne riječi
učenje; studenti poslovne ekonomije; visoko obrazovanje; LASSI mjerna ljestvica
Hrčak ID:
238557
URI
Datum izdavanja:
1.6.2020.
Posjeta: 1.185 *