Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KAKO SE PODUZETNIČKA ORIJENTACIJA MOŽE PROMOVIRATI U USLUŽNIM KOMPANIJAMA I KOJI SU POTENCIJALNI UČINCI? – EMPIRIJSKO ISTRAŽIVANJE ZAPOSLENIKA KOJI SU U DIREKTNOM KONTAKTU S KLIJENTIMA

Elise Johansen Make orcid id orcid.org/0000-0002-2217-6133 ; Inland School of Business and Social Sciences, Inland Norway University of Applied Sciences, Norway
Terje Slåtten ; Inland School of Business and Social Sciences, Inland Norway University of Applied Sciences, Norway


Puni tekst: engleski pdf 312 Kb

str. 13-22

preuzimanja: 416

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada je istražiti na koji način se može promovirati poduzetnička orijentacija u uslužnim kompanijama. Čini se da su dosadašnja istraživanja u određenoj mjeri primijenila široki pristup prilikom proučavanja poduzetničke orijentacije u uslužnim kompanijama. Suprotno tome, ova studija uključuje različite razine promocijskih faktora i povezuje ih s poduzetničkom orijentacijom. Također istražuje kako je poduzetnička orijentacija kompanija povezana s unutarnjim i vanjskim učincima. Konceptualni okvir razvijen je i testiran u empirijskoj studiji, u kojoj je sudjelovalo 299 zaposlenika koji su u direktnom kontaktu s klijentima. Rezultati pokazuju da su otvorena komunikacija, samostalnost u izvršavanju posla i rad u timu najutjecajniji čimbenici u promicanju poduzetničke orijentacije. Nadalje, rezultati pokazuju da je poduzetnička orijentacija uslužnih kompanija usko vezana s predanošću zaposlenika kao i pokretanje konkurentskih snaga u usporedbi s relevantnim konkurentima. U radu se raspravlja o doprinosu i implikacijama tih nalaza, kako u teorijskim tako i u praktičnim slučajevima.

Ključne riječi

poduzetnička orijentacija; organizacijska klima; liderstvo; konkurentna snaga; timski rad; komunikacija

Hrčak ID:

238558

URI

https://hrcak.srce.hr/238558

Datum izdavanja:

1.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.420 *